Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Τα νέα μας για το bazaar!!!

  Σήμερα έχουμε πολλά ν' ανακοινώσουμε σχετικά με το bazaar μας! Πρώτα να σας πω πως θα γίνει στο ''ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΩΝ'' του Δήμου Αθηναίων, στο Πάρκο Ελευθερίας, από 18 έως 21 Δεκεμβρίου. Επίσης έχουμε ενημερώσει πως μέρος των ζωγραφικών έργων θα εκτεθούν προς πώληση στα πλοία της ΑΝΕΚ. Ήδη έχουμε συγκεντρώσει αρκετά όμορφα δημιουργήματα κι ελπίζουμε πως θα έχουμε κι άλλα πολλά μέχρι το τέλος. Χρόνος υπάρχει ακόμη αρκετός.




  Στη σελίδα μας bazaar μπορείτε να δείτε αρκετά από τα προσφερόμενα χειροτεχνήματα και πίνακες. Επίσης εδώ θα βρείτε τους πίνακες που μας στέλνουν στο facebook. Ευχαριστούμε όλους τους φίλους για τις προσφορές τους. Ξέρουμε πως υπάρχουν πολλές παρόμοιες εκδηλώσεις και δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό να φτιάξουμε όλοι πράγματα για όλους. Όμως πιστεύω πως είμαστε αρκετοί και φτάνουμε και περισσεύουμε. Είναι πολύ σπουδαίο που είμαστε ενωμένοι όλοι με κοινό σκοπό τον εθελοντισμό...δεν έχει σημασία για ποια δράση...όλες υπηρετούν τον ίδιο σκοπό. Μπορείτε να ξεκινήσετε να στέλνετε όσα πράγματα είναι έτοιμα στη διεύθυνση:

ΙΔΡΥΜΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ & ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΝΕΩΝ Ν.Π.Ι.Δ.
ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 374 - 15233 ΧΑΛΑΝΔΡΙ
υπόψη κυρ. Στέφανου Σταυρινάκη
ΤΗΛ.: 210.6810.687 - 210.6810.524 - 210.6827.973
 
Η αποστολή των έργων πρέπει να γίνει μέχρι 5/12

14 σχόλια:

  1. ολεεεεεε!!!!φυσικα και θα ειμαστε ολοι εκει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το 5/12 μου έδωσε μια ανάσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα! Κράτησα διεύθυνση κλπ..... Υπολογίστε και σε μένα!
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα,και καλή επιτυχία!!!!!!!
    Είμαι μακριά-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν θα ειμαι εκεί θα ειναι ομως η καρδιά μου με την αγαπη μου χειροπιαστή...καλη επιτυχια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελάτε να πάρετε και κάτι ακόμα...http://despina-myworld.blogspot.gr/2012/11/bazzar_13.html#comment-form καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σας!!!!Ετοιμάζω κι εγώ κάποια κοσμήματα και θα σας τα στείλω με πολύ μεγάλη χαρά!!!!Θα σας στείλω και φωτογραφίες όταν θα είναι έτοιμα!!!!Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν θέλετε μπορείτε να δείτε το ποστ με τα κοσμήματα που στέλνει ο γατούλης μας ο Μπέμπης στο μπαζάρ σας http://mayasfairytale.blogspot.gr/2012/11/blog-post_15.html και φυσικά μπορείτε να πάρετε όποια φωτογραφία σας αρέσει για να την αναρτήσετε μαζί με τα άλλα δώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωω με συγχωρείτε έκανα λάθος ήθελα να αφήσω το προηγούμενο σχόλιο σε κάποιο άλλο μπλογκ για κάποιο άλλο μπαζάρ,τα δικά σας τα δωράκια δεν τα έχω ακόμη έτοιμα!!και πάλι με συγχωρείτε....θα έσβηνα το προηγούμενο σχόλιο αλλά δεν με αφήνει να το σβήσω!!!σύντομα θα κάνω και το ποστ για τα δώρα που θα σας στείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτοιμη κι εγώ! Περάστε να πάρετε τα δωράκια που έφτιαξα με πολλή αγάπη!!!!

    http://www.marie-meraki.blogspot.gr/2012/11/bazaar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ετοιμα τα πρώτα μου δωράκια και έρχονται και άλλα!
    http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr/2012/11/blog-post_21.html

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σήμερα σας έστειλα 4 κολιε ντεκουπαζ με υγρο γυαλι!!!!εύχομαι να πάει πολύ καλά το μπαζάρ σας!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα!και το δικο μου κουτακι αγαπης...
    πρεπει να ειναι τωρα στα χερια..
    .των υπευθυνων!
    καλη επιτυχια!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή